Friday, January 13, 2012

Hilang



Telah lama aku bertahan
Demi cinta wujudkan sebuah harapan
Namun ku rasa cukup ku menunggu
Semua rasa tlah hilang

Sekarang aku tersadar
Cinta yang ku tunggu tak kunjung datang
Apalah arti aku menunggu
Bila kamu tak cinta lagi

Namun ku rasa cukup ku menunggu
Semua rasa tlah hilang

Sekarang aku tersadar
Cinta yang ku tunggu tak kunjung datang
Apalah arti aku menunggu
Bila kamu tak cinta lagi

Dahulu kaulah segalanya
Dahulu hanya dirimu yang ada di hatiku
Namun sekarang aku mengerti
Tak perlu ku menunggu sebuah cinta yang semu

Sekarang aku tersadar
Cinta yang ku tunggu tak kunjung datang
Apalah arti aku menunggu
Bila kamu tak cinta lagi

Sekarang aku tersadar
Cinta yang ku tunggu tak kunjung datang
Apalah arti aku menunggu
Bila kamu tak cinta lagi


-----


Such a perfect song to describe what i have been feeling this past few months. Wish i had knew this song sooner, maybe my heart won't feel so empty then. But life's been good, i finally figured out how i spend my life before i fall for you. It's quite empty i admit, but it's better. I had no regret anymore, because i had done what i should have done and after a very long time i finally can feel what freedom is again. Yes, it's not easy at first, even now i still feel like there's a part of me that's gone, but i'll find my other part again soon, somewhere.


"Namun ku rasa cukup ku menunggu. Semua rasa tlah hilang."
Jess

No comments:

Post a Comment